It's About Jambu aka Hafreez Adam ! by NienaShah :)

9:11 AM

ASSALAMUALAIKUM :)


J to the A to the M to the B to the U ! yeahh it is JAMBU ! mesti korang berfikir sejenak pebendelah budak nie merepek , Jambu Jambu . . kann ?? toksah tipu , aku tahu tuu !! :p

*Dia lah JAMBU A.K.A HAFREEZ ADAM ! jambu bkn ?? ngee :)*


Sebenarnya sekarang nie aku tengah gila dengan drama yang ditayangkan di TV9 iaitu Puteri Malam . Dan aku adore dengan watak Jambu yang dilakon oleh Hafreez Adam ! aku pun dulu tak berapa kenal sangat dengan Hafreez Adam , cerita Puteri Malam lah yang memperkenal Hafreez Adam kepada aku . . tapi sebelum dia berlakon Puteri Malam , rupanya dia pernah berlakon dekat Tanah Merah & Kisah Cinta . . ouhhhhh ~~~ and and dia jugak pernah masuk Hero Remaja ! patot handsome :p

* Tak boleh diramalkan apa ending dia ! serious tak sabar nak tunggu episode akhir pada 25/11/2013 ! *

Bagi aku , Hafreez nie seorang yang mudah ramah mesra dengan semua orang . . * ceyy , macam aku nie dah kenal dia lama tahu semua pasai dia -___-'' * takde lah , dia tak pernah tak reply tweet , komen FB & komen Instagram , aku tengok dia reply je . . kalau tak reply tak semestinya sombong , maybe dia buzy , kita tak tahu kann ?? * alamak kantoi aku stalk dia ! kihkih :p * . bagus la dia nie , suka pulak aku ! hekhek :p . Tiap kali aku tweet , confirm dia reply . . tak caya ?? nengok nie hahh - - > 

* Macam sweet jer , macam sweet jer ! hahaha :p *

* Senyumanmu menawan..menawan , kau buat hatiku tertawan ~~ *

* Picture favourite aku ! Jambu nyer lahaii , melting tahu ?! :p *

ADA LIMA PERKARA YANG PERLU KORANG TAHU MENGENAI ENCIK JAMBU AKA HAFREEZ ADAM :) 


HAFREEZ TIDAK MEROKOK .. 
: SANGAT GILAKAN SENI (LUKISAN/FOTOGRAFI)
: PANDAI MELUKIS
: TAK SUKA TEMPAT SESAK 
: TAK BANYAK CAKAP PERTAMA KALI JUMPA ORANG . TETAPI AKAN GILA - GILA BILA DAH MULA KENAL .
: HAFREEZ ADA TABIAT IAITU BERCAKAP DENGAN LAJU ! whoaaa :O

NAK KENAL HAFREEZ DENGAN LEBIH DEKAT ? NAH - - >

TWITTER HAFREEZ - - > HAFREEZ ADAM
FACEBOOK - - > HAFREEZ ADAM
BLOG - - > HAFREEZ ADAM
INSTAGRAM - - > HAFREEZ ADAM


'' Saya mendoakan agar Hafreez Adam akan berjaya dalam kerjaya yang dikecapi . Semoga selalu dilimpahkan rezeki  . Saya akan selalu support awak ! misal kata awak dah popular , jangan lupa kat kita kita yang banyak support awak . . kecik hati kitaorang nanti , hee :') ''

* JUST A SIMPLE EDIT , HOPE U LIKE IT =) *


  SEKIAN ;)







You Might Also Like

0 comments