Review Filem KL Gangster 2 - Lengchai sudah mari maa !! by NienaShah

9:38 AM

ASSALAMUALAIKUM :)


Halloo semuanya . . rasa macam dah lama tak update blog for review film . dah lama sangat tak tengok wayang , last tengok wayang time filem Rock oo ! gile arhh . . 

 * Lu kena tgok ini filem,filem ini kasi sengatt punya !! *

Memandangkan aku yang beria-ria yang nak pergi tengok KL Gangster 2 ,so we decided to go on 27.9.2013 ! kebetulan tarikh tuh untuk sneak preview . . lagi lagi ia bersamaan dengan hari jadi mak saya ! ! ! weeee =D

             * Tiket den bertingket - tingket ! haha :p *

               * Dah lama tak tengok wyg dgn mak & siblings ! :D *


Okayy , even filem nie dah bocor sebelum ditayangkan dipawagam but aku still support this film . . takmau la tengok yang secara haram haram nie . . tak support industri perfileman langsung yang tengok secara haram tu . . oppppsss ?!

Bagi aku , KL Gangster 2 lagi gempak daripada KL Gangster 1 . . kemungkinan besar kerana adanya Tailong (Rosyam Nor) kot ! bhahahaha !! scene fighting pon bertambah gempak ! dengan watak Abang Long Fadhil (Zizan Razak) yang tak habis - habis dengan dunia ''KePOYOan'' dia tu . . hahaha !! 

Now baru aku tau nape kenapa dan mengapa Malek (Aaron Aziz) boleh masuk penjara , kenapa Zeti (Sheera Iskandar) boleh jadi orang yang terlebih sosial dan kenapa Shark (Syamsul Yusof) benci sangat dengan King/bapak dia (Ridzuan Hashim) . . semuanya terjawab dalam KL Gangster 2

Kesimpulannya , watak Tailong telah memberi impak / kasi sengattt terbesar dalam KL Gangster 2 nie !! seriously aku cakap ! rasa tak membazir lah duit tiket yang aku beli tu , tambahan pula ada pengajaran/iktibar yang kita dapat dalam filem ni ;)

So , yang dah tengok dekat pawagam , saya katakan SYABAS ! yang belum tu boleh la pergi menontonnya pun aduii dipawagam mulai 3 0ktober 2013 okayy ? =D 

               
             * Scene mak dia je , rasa nak nangis je :( *

                                 * Tora tora mintak izin abang Jai ~~ *

                           * Aku punya BF dlm KLG2 ! ahaha AJIB !! :D *

                     * Semasa PC KL Gangster 2 :D *


                                      SEKIAN :D

You Might Also Like

0 comments