My Review About Bohsia2 - Jalan Kembali ! by NienaShah

6:58 PM

ASSALAMUALAIKUM :)


Well . .  hari ke-3 baru dapat tengok , kalau tak hari pertama aku nak gi tengok . But bila aku fikir - fikir , mesti '' FULL '' punya lah . . so , hari tayangan ke-3 baru berkesempatan . . pergi with my abg besar SHAHROLL ! :D





Hokeyy , aku dah memang tak sabar nak tengok sebab aku nak tengok SOFI JIKAN !! tengok trailer dia gile gempak dia berlakon . . 

Time tengok Bohsia2 nie sambil aku mencekik pop corn sampai habis . HAHAHA ! tapi memang gentle la kalau dah sampai scene Zizan ( RajaLawak ) , Sofi Jikan , Mak Jah and Harun Salim Bachik . . rasa macam nak tercekik pon ada rasanya . . haha ! memang terbahak - bahak la kalau korang tengok . . xD

Banyak antara scene - scene yang aku suka ! boleh dikatakan semua scene KETING yang aku suka ! ngee xD . . antara skrip yang masih terngiang - ngiang dalam kepala otak aku is . . * kalau salah maafkan saya ( zizan style ) * 

'' Ini keting bukan sebarang keting , ini keting dalam ada besi '' 

* '' Telajak perahu boleh diundur , lu sudah order . . don't say NO NO NO NO ! '' 

'' Lu jumpa balak lu yang berkarat tuhh kan ?? '' 

'' buat roadblock der ! eyh ?? lu u-turn la . . lu cilok depan mata dia , lu apa kecoh ! '' 

'' lu adalah lagenda , idaman semua bohjan . . lu adalah bohsia terbesar ! 

'' haiyaa , umur 14 - 15 apa barang belum tumbuh maa ! '' 
* '' Belum ada dalam 7 ketulunan gua haa! yang labak punggungnya! lu jangan main sama gua hah !"

Yeahh , itulah antaranya :) . . secara keseluruhannya memang aku thumb up la kat Syamsul Yusof untuk filem Bohsia2 - Jalan Kembali . .  aku suka dengan cerita nie ! sambil kita bergelak - gelak , dapat gak pengajaran yang kita dapat :) 

Aku rasa better korang gi tengok , jangan datang tengok sebab ada zizan jea ! haha * poyo , aku pon sama ! * sambil2 bergelak ketawa , ambik ''Kaifiat'' ( kebaikkan ) diakhir cerita ini ! ;D

            :  Antara picture Bohsia 2 - Jalan Kembali 










  '' APESAL ?? LU NAK HENJUT WA SEKARANG ??      HENJUT WA NAK TENGOK ! * AMY - BOHSIA2 ( JALAN KEMBALI ) * ''


SEKIAN ;) 

You Might Also Like

0 comments