Single Terbaru 2014 dari DramaBand ! by NienaShah :)

1:31 AM

ASSALAMUALAIKUM :)

Waduhh , sudah sekian lama aku tidak mengupdate blog . . perasan tak ? * cam poyo jer , cam poyo jer * hahaha ! tak ada lah , sebenarnya kena ada mood + semangat kalau nak update blog . . sementara aku tengah ada mood + semangat untuk mengupdate blog ni . . better aku cepat cepat update . Kang hilang pulak semangat aku nak update . hee :D


                   [ D . R . A . M . A    B . A . N . D ]
               Gambar diambil dari : Instagram Aepul 


My entry today is pasal Drama Band ! Ye ! Drama Band lagii . . hahaha ! aku nk story mory kat korang pasal single terbaru Drama Band yang baru sahaja diaorang release tempoh hari yang lalu . . Ini yang selama nie kami kami ( Dramatics ) tunggu ! akhirnya release jugak lagu baru korang ! So single terbaru diaorang yang bertajuk ' Jiwa ' dan juga ' Cubaan ' . . Jom kita dengar sesama single terbaru diaorang ! :D


JIWA BY DRAMA BAND ! 




 * Sedikit info tentang lagu Jiwa dari vokalis Drama - Aepul :) *




                               CUBAAN BY DRAMA BAND
Sedikit info tentang lagu Cubaan dari vokalis Drama - Aepul :) *

Amacam ? best tak ? kalau aku . . lagu Jiwa dah menambat hati aku dulu , baru sekali dengar dah terus rasa macam nak replay balik ! dah addicted dah dengan lagu ni ! hahaha ! sememangnya lagu nie memang sesuai sangat untuk dijadikan OST sesebuah drama aksi ! :D

Hope lepas perbanyakkan lagi lagu lagu best erk ? macam lagu Jiwa nie ! melekat dihati sudah ! heee :D semoga berjaya selalu erh korang ! DRAMATICS sentiasa support korang baikk punyaa !! jangan risau ! :D



SEKIAN :D






You Might Also Like

0 comments