Hari Graduasi SMK Batu Unjur kali ke-8 ! by NienaShah

9:58 AM

ASSALAMUALAIKUM :)

Ada sesetengah graduasi dibuat selepas habisnya SPM , tapi sekolah aku buat sebelum SPM . . entah ler , apa - apa ajelah . . janji dapat dibuat kenangan sepanjang aku bersekolah di SMK Batu Unjur , Klang . .

Sepatutnya aku kena berada di Hotel Premiere , Klang pada pukul 7:15 pagi . . Oleh disebabkan terlambat , aku sampai dalam pukul 7:40 . . kihkih :p 
Ingat aku seorang je yang terlambat , rupa rupanya ramai lagi yang terlambat . . hek'eleh -____-''

* Hall tempat aku ber-graduasi ! =D *

Then majlis graduasi pun dimulai , dimulai dari kelas Berlian dan diikuti kelas selepasnya . . aku watlek je time diaorang ambil graduasi , bila dah time kelas Topaz yang ambil graduasi . . hahhh ! mula lah rasa berdebar , rasa nak terkucil . semua ada ! haisshhh !!

* Maaf gambar tidak memuaskan , tp aku comel kan ? hiks :p *

Nahhh , kelas aku sudah ambil graduasi .. yeayyy !!
 * tarik napas lega . . fuhhh ! * then cikgu bukak slideshow yang penuh dengan gambar gambar form 5 sepanjang 2013 , gambar kelas form 5 dan yang terakhir . . satu video pesanan khas dari pengetua kepada pelajar pelajar tingkatan 5 yang bakal menduduki Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).
Bila pengetua bagi pesanan tuh , tiba tiba aku rasa sebak * kesat airmata * * nasib lampu gelap ! takde lah ramai yang perasan aku menitis airmata ! hee =) * Yelah , tinggal beberapa hari @ bulan je nak tinggalkan sekolah . . yang pasti kita semua akan merindui zaman sekolah menengah :')

* bersama mereka - mereka <3 *

Then , bila majlis graduasi dah . . makan pun sudah , mula lah sesi bergambar pun mulai . . memasing keluarkan DSLR , Polaroid , SamsungNote , Tablets dan lain lain .. hahaha ! semua budak kehulur kehilir nak bergambar dengan siapa * termasuk aku sekali * ! muahahaha !! xD mana tak nyer . . time nie jelah sakan nak bergambar dengan sesiapa . dengan location yg cantik * hotel gituuu * 
dengan itu gambar pon jadi lebih bermakna dan disetiap gambar pasti ada lagu . . ehh ?? * macam Yuna pulakk ? * :p

* with Aween , Sue & Een <3 *


* Memory <3 . . Pic From : Chutima *


* with amoi cantik Yee Xin =D *


* ini shy shy punya olang , thanks sebab sudi bergambar dengan saya. . hiks :p with YY ;) * 

* Si Lenglui Syafeenazreen =D 


* with Rui Wei , dia yang paling sporting dlm kelas ! =D *


SPM SEMAKIN MENGHAMPIRI , AKU HARAP AKU DAPAT BUAT YANG TERBAIKK . . KORANG YANG TENGAH BACA TUH *  YEAA !! AWAK LAH YANG TENGAH BACA TUH * . . DOAKAN SAYA YEA ? TERIMA KASIH . . ;)


SEKIAN :)

You Might Also Like

0 comments