#1 Datang UiTM Puncak Alam Semata - mata DRAMA BAND ! by Niena Shah :)

8:56 PM

ASSALAMUALAIKUM :)

Sepatutnya aku update semalam , yaa . . semalam aku excited sangat nak update blog but mata dah mengantuk sangat ! tak boleh nak lawan . . baru sekarang ada masa nak update pasai semalam ! hee :)

Okehh , hari Sabtu bersamaan 15.09.2012 aku bersama abe blogger aku Shahroll pergi UiTM Puncak Alam untuk menyaksikan favourite band aku perform kat sana ! yeahhh ! ! chop ! dari mana aku tahu mende alah nie ? hah . . kat sini lah ~ 

* Aku mengaku yg aku selalu stalk @DramaBandMY :) *

#Ketika berada di dalam Dewan Kuliah ( DK 500 ) 

Kitaorang choose seat second in front , hahaha ! terbaekk ean ? persembahan di mulakan dengan Asmidar (Juara Vokal Bukan Sekadar Rupa) . Then barulah Drama Band ! yeahhh !!!

Time DRAMA BAND , aku pay attention tengok dorang perform ! haha . . Dorang nyanyi 5 lagu and 1 lagu raya . . dorang nyanyi lagu :

1 . CERITA DIA 
2 . BABAK PERTAMA 
3 . HANYA KAU YANG MAMPU 
4 . SHE'S GONE
5 . JAHAT

Woow ! aku pandang + tenung jea dorang perform . Macam tak percaya aku tengok dorang betol - betol depan mata wooii ! hahaha , selalu dudok jauh - jauh tengok dorang perform macam tahun lepas time GIG TV9 and Muzik - Muzik 26 ( Separuh Akhir ) . La nie baru dapat tengok dengan puas ! hahahaha xD

Aku just ade beberapa gambar untuk dikongsikan . . Taraa . . . . 

 * Tudiaa . . ceria bebenor minah niehh , haha ! *

* Asmidar ( VBSR ) time nyanyi lagu ' Langit Biru ' *

 * Drama Band tk pernah menghampakan aku ! ^___^ *

 * Dah macam Ammar dah aku tengok Aepul nie -__- *

[ TUNGGU ENTRI AKU YANG KE - 2 ! YANG PASTI LAGI MENARIK DOE ! MESTI KORANG JELLY GILER ARHH DENGAN ENTRI KE-2 AKU ! HEE :D ] 

SEKIAN :D

 


You Might Also Like

2 comments