#2 (Gambar) Bersama ' DRAMA BAND ' at UiTM Puncak Alam ! by Niena Shah :)

11:34 PM

ASSALAMUALAIKUM :)

Hah . . dah baca entry aku yang pertama tadi ? kalau DAH , baguslah . . kalau yang BELUM tuhh better baca entry aku yang pertama tadi , hekhek xD . . 

Habes jea dorang perform , aku yang excited + gelabah nak jumpa dorang kat stage * maklum lah retis kan , sape yang tak gelabah *  abang aku cool jea , aku jea yang terlebih - lebih * aku tahu * HAHA !  

Time dorang tengah kemas - kemas barang , aku dan abang aku dengan muka ' slumber ' terus pergi naek stage . Tapi ean , yang bangganya Aepul tahu nama aku beb ! maybe aku asyik tweet pasai @DramaBandMY jea , tuh yang dia perasan . . hewhew :D * Lap air mata sbb terharu * 

Then apa lagi . . ambil gambar la gamaknya , teruja beb ambil gambar dengan favourite band aku nie . . hahaha ! nah , tengok la gambar yang tak seberapa nie : 

* With Aepul ( Vokalis ) hee :D * 

* With DausDrama ( Bassist ) , sweet ark kitaorang ? hee :D *

* With Faeez ( Drummer ) dia tinggi wooo ~ *
 
* With Drama Band saya ! always support you guys ! *

Sangat enjoy + puas hati tengok dorang perform betol - betol depan mata aku ! So , aku balek dengan membawa satu kenangan yang tak mungkin akanku lupakan ! Maybe kalau Drama Band ada perform lagi area Shah Alam or sekutu dengannya akanku TERJAH ! * macam Nas Ahmad daaa * hahahaha xD

SEKIAN :D 

   

You Might Also Like

0 comments