Whoaaa , Banyakknya Ubatt ! :')

10:04 AM

ASSALAMUALAIKUM :)


Haluuu semua . . dah sebulan aku tak update , baru la nie tangan aku terasa gatal nak update . bukan pasai review filem but pasai penyakit aku ! :(


Ntah la , dah banyak kali appoiment aku dengan doktor , tak terkira la . Datang just tanya perkembangan aku sekarang dan dia akan tanya itu ini itu ini . . . . . 

Tepat pukul 8 pagi , aku naik tangga menuju ke tempat dimana nama aku akan dipanggil makcik2 @ kakak2 ''NURSE'' . . hahaha xD tetapi malangnya bukan cepat untuk dipanggil , aku berdiri 2JAM wokk ! gila . . ramai sangat pesakit - pesakitnya dengan pakcik2 makcik2 yang pakai kerusi roda . . GRRR ~ terpaksa berdiri 2JAM . . aku relakan kaki aku sakit berdiri :'( tetapi . . . . . 

* Berdiri 2 JAM bersandarkan dinding bersebelahkan tong sampah bersertakan AIRCOND yang nyaman , buat aku NGANTOK woiiii ! *

Pukul 11.10 , baru la nombor aku terpapar di skrin nombor tuh * tunjuk nombor : 8032 * macam biasa bilik 55 . . * 20 minit berada dalam bilik 55 * aku keluar nak menunggu nurse tuhh bagi resit untuk tebus ubat . . . 

#Ketika berada di Farmasi . . . 

Aku dapat nombor 3105 kaunter 3 ! tengok dekat skrin baru nombor 3082 , mak aihh ~ lama lagi wokk !! oleh disebabkan aku bangun awal then berdiri terlalu lama , menyebabkan aku MENGANTOK ! pastuh , boleh pulak aku tertidur seketika #eh ? hahaha , aduhh ! muke cun - cun macam aku kok bisa tertidur . . choyyy ( acah -acah muke cun ) grr ~ dah sampai nombor aku , aku terus bergegas ke kaunter tersebut * padahal depan depan jea kot *  HAHAHA xD

Aku terkesima seketika , wowww . . banyaknya habuann aku harini . First time in my life , first time aku dapat ubat sebanyak nie ! woooo ~ aku rasa siapa yang tak suke makan ubat tuhh , kompom dia tak makan ubat yang besar2 . . ahaha ! :D



* Ubat baru ! perghh . . 

Perghh ! gila kan ? aku berharap agar aku sentiasa dalam sihat walafiat . Aku juga berharap jari aku nie cepat sembuh ! mudah - mudahan . . hope korang pon  doakan lah aku supaya aku terus sihat ! ngee :D

* Yang  penting aku dapat MC free sehari , agak beruntung jugak ean aku ? hahaha xD *


SEKIAN :D

You Might Also Like

0 comments