Pilih Kasih 3 : Minggu Pertama

1:02 AM

Salam 1 Malaysia , aceceh ;)

Hari Ahad lalu , aku dan my bro Shahroll pergi ke RTM Senawang untuk menyaksikan siaran langsung Pentas Pilih Kasih 3 . Memandangkan aku dan bro aku tak tahu sangat jalan nak pergi ke Senawang , akhirnya sampai juga dalam pukul 7:15 ( lebih kurang la ). . aku duduk tepat-tepat depan juri . . ngee ;)

* boboy Pilih Kasih 3 ;)

* Gegerls Pilih Kasih 3 ;)

Segmen pertama is '' Monolog '' . . so far not bad , but ada beberapa pelajar PK3 yang tak berapa confident . . maybe minggu pertama right ?? hee ~ do more practise lagi okeyhh ?? ;) ada sedikit picture yang aku snap , sorry la kabur sikit . . hee ;)




Sesudah bermonolog , sesi seterusnya ialah Drama . . Drama yang diarahkan oleh Erma Fatima yang bertajuk '' Konspirasi Cinta '' . . best jalan cerita dia . .pada pendapat aku , pelajar PK3 yang memegang watak polis agak kaku sedikit , perlukan banyak latihan lagi ;) 

* Ai Iqmal ;)

Dan masuk ke segmen terakhir iaitu '' Teater '' . . Tajuk untuk pementasan teater ialah '' Maulud Di Andasuka '' . . Kesemua pelajar PK3 membawak watak dengan baik . . kalau ada pun just tone suara kott ;) . . takpa minggu pertama ean . . kalau ada salah sikit tuhh dah biasa la ean . . ;)




Peminat-peminat dan penyokong-penyokong pelajar/artis PK3 , anda boleh menghantarkan undian anda . . undian anda menentukan adakah mereka pelakon yang Rosyam Nor pilih ?? hee ;) cara-cara nak undi diaorang : taip PKUNDI <jarak> nama pelajar dan hantar ke 33199

SO , SEKIAN :)

You Might Also Like

0 comments