Teringat Masa Lampau ku . . .

2:47 AM

Assalamualaikum uolls . .

Macam dah lama tak meng'update' blog . . terasa kangen pulok . . hehe ~

Sedang aku menge'syok'kan diri aku dengan melayan Facebook + Twitter + Youtube . . entah kenapa aku tetibe teringat zaman kecik-kecik dulu . . haha ~ 
AL-MAKLUM la , sekarang dah 16 . . macam cepat betul masa berlalu . . huu :) 



COMEL bukan ?? haha . . aku saja letak gambar tuhh biar korang tengok keCOMELan aku . . haha , batak sungguh . . Gambar paling tak boleh bla yang aku pakai buju kurung berbunga2 tuh , . sumpah tembam pipi aku . . sekarang pon ape kurangnya . . tembam gak ( Kepoyoan Melanda ) . . haha ;) Yang pakai tudung tuhh time amek exam UPSR , gila dekat ean muka aku , haha . . tak tahannn . . ~ 


Dan inilah diriku .. tidak SEHEBAT , tidak SECANTIK , tidak SEAWESOME , tidak KEREN seperti kamu-kamu . . haha ~  aku cukup selesa dengan kehidupan aku sekarang . . ALHAMDULILLAH :D


SEKIAN :)

You Might Also Like

0 comments