Ceramah by Kamal Affandi ;)

5:18 AM

Salam for you alls , for harini aku nk update about ceramah pagi tadi with En.Kamal Affandi Hashim . . 

Pagi tadi , time perhimpunan cikgu cakap ada ceramah pukul 9.00 . Then dah pukul 9 aku , een , aween & sue masuk dalam dewan . . Aku kena duduk depan sekali , mmg pada awalnya aku kata DEMM !! bila aku tengok banner yg ditampal kat depan , aku rase macam aku kenal orang nie . . YES !! aku kenal , dia Kamal Affandi .. yg selalu keluar TV . . 

Gila untung la ean aku duduk depan , selalu dok depan TV tengok muka dia . . sekarang HAMBEK ! face to face nokk !! haha ~ nak tak nak kalau orang bagi ceramah of coz orang depan sekali kene jadi BAHAN . .   yeahh ! aku kene bahan . . memang syiok !! haha ~

Bagi aku cara penyampaian dia sangat efektif , bayangkanlah . . india2 cina2 yang selama nie tak hirau kan penceramah bercerita , tetibe pagi tadi diaorang khusyuk dengar Kamal Affandi bagi ceramah . . is it a good man ! cara dia menceramah dengan gaya + mimik muka , seriously kelakar siakk !! huu ~
Dia bagi ceramah tentang jenayah2 zaman skrg , then pasal hukuman penjara if buat kesalahan itu ini pastuh banyak lagi la ;)

Dalam 2 jam 10 minit , ceramah dah habis . . dia pon dah nk balek , haihh ! sedeyhh !! 
'' Aku nak dia bagi ceramah lagi , gentle best !! ''



: Tudiaa , inilah Kamal Affandi Hashim . . actually aku keliru yg ''Affandi ke OR Affendi'' ?? ntah ler . . confused =.=' aku mula kenal dia nie start dia jadi wartawan TV3 kalau tak silap . . Orang Johor Bahru katanya . .  Kemudian dia berkhidmat dalam pasukan Polis Diraja Malaysia selama 7 tahun . . Dan melanjutkan pengajian dalam pengkhususan jenayah di United Kingdom , bukan Ulu Kelang yea . . hee ~
dan dia juga ada blog , ini blog dia  http://kamalfndhashim.blogspot.com/

SO , SEKIAN ;)

You Might Also Like

2 comments