Hapa Celooopp Tooqqq !! ~

8:17 AM

For today , aku pergi tengok movie seperti pic yg tertera katt atas niehh . . haha ~ 'HANTU BONCENG ' .. Actually aku nk tengok ngan my friend Aween and Sue but diaorg takleh ikot . . NVM , naseb baekk ade member aku lagey sorunk niehh . . Thanx Yana ;D

 Citer niehh not bad lahh , citer niehh best because ade Zizan Raja Lawak . . haha ~ paling aku suke part Jue Aziz ngan Juliana Evans bergadohh . . haha ~ gilea sentap syall . . ;) 
Story dye like this , Amran ( Zizan ) seorang budak delivery yang juga suka berlumba secara haram motor Drag . . Am telah menang dlm satu game dan diberi habuan bohsia : Maya ( Juliana Evans ) . . Maya telah membonceng motor Am dan apabila Am mahu keluar simpang berlakunya kemalangan yang menyebabkan Maya meninggal dunia di tempat kejadian . . 

Hidup Am mula berubah selepas kejadian tersebut . . Setiap malam Am diganggu/dihantui oleh Maya . . Am meminta bantuan rakannya iaitu Kunyit ( Taiyuddin Bakar ) untuk membuang badi yg berada ditubuh Am . . . Bermula dari situ mereka menjadi orang yang baik dan tidak terjebak lagi dalam lumba motor . . 

Haha ~ Kalo tak paham aku punye sinopsis . . senang citer , pi tengokk sendiri . . hoho ~ okeyhh ?? 
Yg important filem niehh mmg TERBAEKK !!
Tahniahh buad ' AHMAD IDHAM ' sebab buad filem seram komedi .  sumpa lawak ;)

* Anda berani bawak motor malam2 tanpa seberang kenderaan dijalan raya ?



haha ~

You Might Also Like

0 comments