Selamad Hary Jadi Budak2 Ogos ;D

3:47 AM

Aku nk wishh awal2 ahh , masok bulan 8 . .  aku teringat byk orang terdekat aku yg sambot birthday bulan OGOS niehh ;) hoho ~


* 11 OGOS 1996 <3















Niehh membe aku namenye ' NURIN ADLINA ' . My best friend time sekolah rendah rendah dulu . . time sekolah rendah dulu , ade orang kata aku dgn nurin niehh kembar . . haha ~ even kita sekarang dah tak rapat cam dulu . . aku tetap sayang kaw tau engak !! ;D hope kau dapat result yg cemerlang dalam PMR tahon nie keyhh ?? <3 <3


* 13 OGOS 1995 <3
Yang sorunk niehh membe rapat gilea2 ngan aku . . haha ~ name ' SURIANTI or SUE '  . . aku ngan dye dah 6 taon jadi membe . . huisshh ! bunyik macam dah lame kenal ean ?? huhu ~ if dye ade masalah or anything else , aku akan slalu tolong dye . . ;) wea , aku suke doe kau gelak. . macam hape jea . . EMBOI EMBOI EMBOI !! ;D oke , aku hope jugak kau dpt result yg bagos tok PMR . . aku sayang kau <3 <3


* 15 OGOS 2001
 Oke , this is adek perempuan aku . . haha ~ chomeLL bukan ?? agak berbeda sedikit yaa sama aku . . haha ~ name dye ' NURUL SHAZIYANA or panggilan kad umah panggel AZZA jea ' . . dye niehh mmg budak nakal but sape tahu nakal2 pon , dye pandai wooo dalam bahasa arab . . tengok la result exam bahasa arab dye . . mmg PERGGHH !! haha ~ aku pon tak lepas bahasa arab . . huahua ~ ;D


* 22 OGOS 1987
 Haha ~ niehh gua punya abg . . amacam ?? ada ' handsome ' kaa . . ceyx3 acah-acah jea . . name dye ' SHAHRUL HAIRY ' , dye niehh mmg satu kepale dengan aku . . gentle aku cakap . . :D , aku juga bole dikatakan assistant kepada abg aku because aku best untuk dijadikan assistant .. haha ~ * menyakai jea * BRRRPPP ~~ ;D


* 23 OGOS 1996
Hah ! ~ yang niehh pon membe aku gak time sekolah rendah rendah dulu . . dulu kiteorang same2 pengawas pusat sumber . . namenye ' AINI AISYAH ' . . huhu ~ name dye chomeLL right ?? sesuai lahh dengan orang nye . . chomell gak ;D . . aku pon hope gak kau akan dapat result yg terbaekk dalam PMR 2011 niehh . . ;D


To you all , aku nk ucapkan SELAMAT HARI JADI  . . lagey hape ?? ouh , semoga panjang umo and dimurahkan rezeki dan tak lupe jugak agar selalu or sentiasa ceria disamping orang tersayang keyhh ?? :D

so , sekian ;)

You Might Also Like

1 comments