Hari Raya Yang Paling Bestt Tahun Niehh !! ~

8:53 AM

Oke fine , raya tahun niehh aku rase paling happening becouse banyak snap picture and baju raye sume bestt2 bangett . . haha ~ 

Yang paling aku menggila is banyakk picture aku doL !! haha . . Ya ya ya , aku mmg macam niehh . . suke membatakk . . huahua ~
Raya Pertama : Merah Hitam ;)
Raya Kedua : Kelabu -,-
Raya Ketiga : Merah Putih ;D

And the most yang kauorang kene amek tahu ( kalau tamao amek tahu pon tape ) is raya tahun niehh aku first time pakai ' SELENDANG ' . . haha ~ Kuno jugakk ean aku niehh ?? orang laen dah keren2 pakai selendang melilit sane , melilit sini . . aku yang terhenggeh2 baru nk pakai . . APADAA  !! ~


* Make up cket  . . kasi chantekk !! haha ~
* gaya ala korea katakan . . haha ~
* Kad Palong blakang umah nenek ;)

* Dengan adek2 ;D bergaya sakan doL ~

* kasut rayaku , mmg leceh nk pki but suke hati lahh !! =,=
* bergambo dengan pelita and duet raya !! aha !! ~
   
* I LOVE MY FAMILY <3 <3 ;D
So , hanya ini sahaja yang aku bolehh kongsi cer citer niehh kad you guys . . ;D
SO , SEKIAN ;D

You Might Also Like

0 comments