Selamat Datang Ke Dunia Samsung ! by NienaShah :)

2:23 AM

ASSALAMUALAIKUM :)

Helluuu semua !! today aku nak update about something yang dah lama aku idam-idamkan now dah jadi kenyataan . . ALHAMDULILLAH :)

16 Mac 2014/Ahad secara rasminya aku telah menjadi pengguna Samsung Galaxy Ace 3 ! yeahh I know phone tu tak besar mana , dah fulusnya ngam ngam untuk phone tu . . rasa bersyukur jugaklah sebab dapat gak merasa pakai phone ' TouchScreen ' . . kihkihkih :p

Photo by : Instagram shahrollphoto
Nah aku punya IG , kalau sudi follow ler : niena_shah


Sesetengah  orang kalau dah biasa dengan phone Nokia , dia akan setia dengan Nokia . . but aku jenis orang tak kisah . Phone apa apa pon aku tibai , pakai je . . Seingat aku phone mula mula yang aku pakai Nokia 3610 . Amacam ? RARE bukan ? hahahaha . . then setelah lama aku setia dengan nokia , aku bertukar pula ke Sony Ericsson . . 

Phone yang telah berjasa pada aku selama 4 tahun .
Aku banyak sumbat lagu favourite aku dlm phone nie . 
Terima kasih Sony Ericsson S312 :')
Aku akan simpan/jaga kau baik baik ! 
* sory , terEMO pulak . . *


SEKIAN :')

You Might Also Like

0 comments