Drama Band kini ber-5 !! by Niena Shah :)

12:02 PM

ASSALAMUALAIKUM :)

Tanjat (terperanjat) tak title kali nie ? haaa . . tapi itulah hakikatnya . . . DRAMA BAND sekarang dah berlima !! siapakah gerangannya ???!!! * bikin saspen * cehhh . . . .
 
         SIAPA AHLI BARU DRAMA TU .. ??
Haaa . . nama dia Nik Muhammad Adib Zuraik , dia sebagai 2nd Guitarist . Bukan gantikan Ammar Habir yee . . hehehe =) Aku pon belum pernah jumpa dia face to face , ingat teringin jugak nk jumpa and lepak lepak lagi dgn abe-abe Drama yang lain . . Dia tak ada twitter , just ada FB je ( kalau nk add FB dia just taip nama penuh dia ni je ) but dorang kata nk suruh jugak si Adib nie buat acc twitter . . muehehe :p cunnnn !

Aku rasa bersyukur lah sebab dorang (DramaBand) tambah anggota baru , lagii meriah idak ? muehehehe :p  



Haaa tudiaaa . . aku perasaan dorang tweet nak ambik Adib as anggota baru , aku kat hospital toqq ! time tu aku seharian kat hospital . . boring punya pasal , sanggup korbankan RM2 aku buat internet . . and dapat khabar nie pon asalnya dari Faeez ( Drummer Drama ) . . hebak Niena , hebak Niena * tepuk tangan * muehehehe :p . . 

Korang mesti tertanya tanya '' Adib nie pernah sama sama dengan Drama Band ke masuk TV '' jawapannya pernah ! yess ! time Muzik Muzik 27 ! ingat idak ? kalau tak ingat , meh saya tolong flashback kann yee =

        * Dari kiri : Daus , Adib , Ammar , Aepul & Faeez ! * 


'' HOPE DENGAN DATANGNYA ANGGOTA BARU DALAM KUMPULAN KORANG NIE , KORANG AKAN BERTAMBAH GIAT + SEMANGAT LAGI DALAM INDUSTRI INI , AND HOPE KORANG DAPAT HASILKAN BANYAK LAGI LAGU ! LAGIPUN SEKARANG TENGAH NANTI-NANTIKAN SINGLE ALBUM DARI KORANG NIE ! NGEEE =D '' 


SEKIAN ! :)  

You Might Also Like

0 comments