Cepatnya Masa Berlalu ~ by Niena Shah

9:58 AM

ASSALAMUALAIKUM :)

Dah lama gak ean aku tak update blog , last entry haritu pon bulan 12 tahun lepas . . AHA ! tetibe rasa macam nak update something , biar hilang rasa rindu nak update . . hehehe :D 

Well , sekarang dah masuk bulan 3 (MAC) . . terasa sekejap jea masa berlalu , apatah lagi aku sebagai calon SPM 2013 . . berdebar sudah semestinya ada ! haisss * dup dap dup dap * ~~
And baru baru nie aku habis dengan Ujian Bulanan Satu , bunyi macam '' ek elehh '' baru UB1 , an an an ?? * macam Jijoe #RockOo pulak -.- *  but bagi aku ia sesuatu buat aku gabra . . 

Apa yang sentiasa buat aku gabra is bila nak jawab kertas SEJARAH and MATEMATIK ! haisss ~ nak tak nak kene jugak jawab . . apatah lagi SEJARAH yang WAJIB LULUS untuk SPM !! 

Masa terus berjalan , aku harap dengan masa yang ada nie . . aku tak terlambat untuk study SEJARAH and MATEMATIK ! dan tak terlupa juga dengan mata pelajaran yang lain . * Usaha Tangga Kejayaan ! *

              * Doakan saya untuk SPM ? doa anda untuk 
                  kejayaan saya amatlah saya hargai .. :') *
 

 SEKIAN :) 

You Might Also Like

0 comments