Lepak-ing with Drama Band + Dramatics ! steadyy ! by Niena Shah :)

12:08 PM

ASSALAMUALAIKUM :)

Wokehh , 17.11.2012 ( Sabtu ) tarikh yang tak akan aku lupakan . . why  ? sebab aku rasa mende nie dalam mimpi jea , AHA ! kkk , jangan gelabah Niena . . watlek watcool watpeace jea

Yeahh , lepas habes AIM19 . . Lama jugak aku menunggu dorang . . haihh !! sabar jea yang mampu time tuh . . dalam pukul 1 lebih , baru kitaorang tunggu diorang kat luar stadium . . then baru la nampak Black and abam2 Drama , tapi rasa macam kurang lengkap pulak aku tengok , hmm Ammar Habir tarak lagi . . hadess -____-'' tkpa la , maybe dia sibuk , so dia balek dulu . . it's okay :')

Ingat just nak amek gambar dengan dorang pastuhh balek terus but dorang terus ajak kitaorang pegi minum-minum dulu kat Syed Bistro . . abg aku pon ON jea . . so aku ikot jea * padahal dalam hati , suka gila * ! HAHAHA !! 

KETIKA BERADA DI KEDAI MAKAN SYED BISTRO =D . . . . . 

Aku duduk semeja dengan abam2 Drama but aku duduk hujung sekali . . huarghh ~ but takpa , still '' SEMEJA '' kann ?? hee :D Aepul and Daus duduk sebelah-sebelah . . Faeez datang lambat sikit then dia tengok tempat aku still ade ruang , dia duduk sebelah aku * bangga sat * . . tapi tapi dia tengah takde mood la pulak , takot den nak tegur . . just diam jea lah duduk sebelah dia =D

Nak tengok macam mana suasana kitaorang ( Dramatics ) lepak-lepak dengan Drama Band ? hah , cer tengok nie . . . 

 Cengginilah suasananya . . hee :D

 Gelak sakan dorang . . haha xD

Jadi paparazzi jap ! haha :p

Aku tak tahu nk describe Aepul macam mana . . HAHA ! btw yang blakang tuh so sweet ! AHA ! =D

Aku dan Alya ! *peace :D
  Tata and her friend , hee :D

See ? meriah ean ? aku rasa happy tahap gaban dapat berkumpul cenggini , dapat kenal dengan orang baru ! macam Tata , Masha , Alya dan tak lupa jugak kat Syaza ! hee =D seronok gak dapat kenalan baru nie , sama - sama supporter Drama Band . . yeayyy ! aku tak banyak cakap sangat time gathering tuhh , just tengok jea * macam paparazzi jea * dorang tengah borak - borak + gelak - gelak . . hee =D

Dalam pukul 3.15pagi macam tuhh , aku dengan abang aku gerak nak balek . . tapi sebelum tuhh amek gambar dulu dengan Aepul and Daus . Faeez dah balek dulu coz ade hal . . ~

Tudung aku spoil , nmpk tk cantik . . terpaksa blurkan bhgian tudung tu , hee :D
mcm kene tangkap polis jea tangan kat blakang . . hahaha xD

    with abang hindustan kita - - > Daus ! ^____^

PR yang sporting tahap gaban ! AHA ! =D

 With Alya and Marsha ! weee :D

 With Drama Band ! dan sekali lagi tanpa Ammar Habir :(

 Macam2 perasaan yang ada kat aku lepas lepak - lepak dengan diaorang . . hope lepas nie dapat lepak - lepak lagi dengan abam2 Drama ( pasnie kene ade Ammar jugak ! ) and semua Dramatics ! aku pulang dengan membawa kenangan yang tak akan aku lupakan sampai bila - bila :')

'' SERIOUS BARU KALI PERTAMA AKU GILA - GILA SUPPORT BAND INDEPENDENT MACAM BAND KORANG ! HOPE KORANG DAPAT HASILKAN KARYA-KARYA YANG TERBAIK DARI LADANG YAW ! AKU SENTIASA SUPPORT KORANG DARI BELAKANG ! #DRAMATICS !!!!!!!!!!!!!!! ='D ''   

  
SEKIANNN . . . . .

You Might Also Like

2 comments