Anugerah Industri Muzik ke 19 by Niena Shah :)

5:48 AM

ASSALAMUALAIKUM :)

Agak lama jugak aku tak mengemaskini blog aku niehh , hahaha . . sekarang baru berkesempatan untuk mengemaskini blog aku yang tak seberapa nie :)

Well , semalam ( Sabtu ) aku dengan abang aku pergi ke Anugerah Industri Muzik yang ke 19 ( AIM19 ) yang bertempat di Stadium Malawati , Shah Alam . Tepat pukul 7 or 7.10 dah sampai disana . Terus mencari Black ( PR Drama ) sebab kiteorang punya ticket under Drama Band !AHA ! :D 

 
Then , jenguk - jenguk sat time red carpet . . banyak gak retis yang datang support AIM19 nie , wohoo . . lepas tuh , dalam pukul 8.30 macam tuh kitaorang dah masuk dalam di Zon Magenta ( Atas sekali ) . sejuk gila wooo sampai kepala aku pening tahap gaban but still nk enjoy tengok dorang perform . . hee :D

Jom kite tengok gambar2 sekitar Anugerah Industri Muzik yang ke 19 ! check it out guys ! :D 

  suasana area Stadium Malawati

whoaa , ramainya o.O

Dahlia menemuramah Nora Danish ! :D

Dato Siti Nurhaliza :)

Cinta hati Shila Amzah ^___^

 time DramaBand perform ! :D

feeling CeritaDia ! steadyy pul ! :D

Lepas habes AIM19 , aku terus keluar . . sejuk gila wooo !! kaki kebas2 . . aku tak balek terus , aku sanggup menunggu fav band aku iaitu Drama Band ! hahaha , biasa lah '' Dramatics '' gituu . . cewahhh :D
 Nk tahu ape jadi dgn aku ? dapat kea aku jumpe dorang ? haaa , kita bersambung ke entry yang baru !! yeayyy :D   

You Might Also Like

0 comments