: Pilih Kasih 3 ( Final ) . .

4:49 AM

ASSALAMUALAIKUM . . 

Well hari ini aku nak update about Pilih Kasih Final , ermm mungkin semua dah tahu siapa pemenang PK3 nie . . yeahh , aku agak lambat update sebab tengok ''MOOD'' . . haha * boleh pulak macam tuhh -.- * 

Okehh , aku and my bro Shahroll tengok PK3 secara live . . aku duduk seat tepi sekali . . haha , TERBAEKK TOQQ ! 

Pembuka tirai dengan persembahan bekas peserta PK1 and PK2 . . yang aku kenal just Bea Rameshan , Lia Natallia , Ana Dahlia , Bil Azali and Jay Iswazir . . 



Segmen monolog pulak memang terbaekk lah aku kata . . juri komen pon okey2 jea , NO komen pedas2 . . aku salut la dengan Hakim Yazid dan Reen Rahim . . aku dapat rasa penghayatan yang mereka bawa . . aku just aim Hakim and Reen jea . . ;)


                 
                      * gentle aku suka kalau dia
                                       b'monolog bhs inggeris ! :) *


                             
                                    * akan ku buktikan yg aku 
                                       bkn sebarang ''BALDI'' ! *


Then , segmen drama pula . . perghh ! memang ''OHSEM'' . . Rupanya Fareth yang bunuh . . Jalius pulak pegi cukur bulu kaki , aku dah mula petak ( pelik ) . . ouhh , dia buat macam tuhh sebab dia nak menyamar jadi perempuan bersama2 Theera and Sura . . and yang disangka2 Heri pendam perasaan '' SAYANG '' terhadap Hakim . . ermm patut la dia tak nak terima Theera . . Gay rupanya . . HAHA !


Then masuk ke segmen terakhir iaitu teater . Ermm , tajuk untuk pentas teater terakhir is CINTA OH CINTA ! . . best + enjoy la . . lagu2 yang dinyanyikan best pulak lelama . . HAHA ! rasa semua artis PK3 telah melakukan persembahan yang terbaekk . . ;)






Selesai semua segmen dan sementara menunggu siapa JUARA PK3 , kita berhibur dengan Liyana Jasmay ( LJ ), Tiz Zaqyah , Qi Razali and Johan As'ari .








Habis jea mereka buat persembahan , masa yang kita tunggu2 sudah tiba . . pengumuman siapa juara , naib juara , tempat ketiga and pelakon pilihan TM segera diumumkan . . yeahh !! 


              JUARA PILIH KASIH 3 . .   
                           REEN RAHIM ! 


                  N.JUARA=HAKIM YAZID :D


                T.KETIGA=MARINA JOSE :)


                PILIHAN TM=SURA SOJANGI ;)


Alhamdulillah , semuanya berjalan dengan lancar . . hope retis2 ( artis ) pilih kasih 3 berjaya diluar sana as pelakon yang berbakat . . . chayok chayok ! ! xD


                          SEKIAN . . :D

You Might Also Like

0 comments