Kehangatan IQWAL di SMK BATU UNJUR ! !

2:25 AM

ASSALAMUALAIKUM :)


For today , aku nk update pasal IQWAL . . korang kenal ?? maybe ada yang kenal , ada yang tak . . nevermind . . setahu aku dia nie popular kat 'LUAR NEGARA' . . HUHU ! 

Pada 28.3.2012 bersamaan hari Rabu , sekolah aku ada    senaman aerobik . . aku just ingat senam biasa2 jea , rupanya-rupanya ada IQWAL last-last minute . . HUHU ! aku lupa dia kan ikon 'RAKAN MUDA' , no wonder lahh . . HEHE ! dia perform kat sekolah kitaorang . . and tidak ketinggalan dia membawa 2 orang penari untuk melengkapkan persembahan dia . . :) Untuk last song dia bawak lagu terbaru dia berjudul ''RANIA'' . . 

Habis jea acara tuhh , budak-budak semua serbu IQWAL . . HAHA ! terbaekk lahh ! ! semua pergi berebut mintak autograf and snap picture . . :'( aku jea yang tak dapat . . sodehh eden . . aku just dapat snap picture dengan penari IQWAL . . pon boleyy :D HAHA ! and mereka jual album terbaru IQWAL dengan harga RM10.00 ! terbaekk lahh . . 

                       PICTURE IQWAL DI SMK BATU UNJUR :)

* time perform :) *

                                * cehh , untungla IQ nyanyi depan2 

                                            * ' bang , nak autograf ! ' 

                                          * seriously yang nie jeles . . :'(


                                   * Yang penting dia mention nama aku xD

                                     * Aween , Arif ( penari IQWAL ) & Me ! :)

   KORANG JUGAK BOLEH PERGI KE FACEBOOK & TWITTER  
                              IQWAL HAFIZ ( JUST CLICK )

                                     IQWAL 
                               
                                     IQWAL HAFIZ

                                              IQWAL HAFIZ

                                              IQWALWORLDSTAR

THEN , INI IQWAL STORY AND WEBSITE DIA ( JUST CLICK ) :D
                             

                                               IQWAL STORY 

                                               IQWAL WEBSITE 

By the way , thanks IQWAL sebab sudi datang sekola kitaorang yang tak seberapa . . :) Hope IQWAL sudi la lagi yea datang sekolah kitaorang lagi . . * PEACE * :) 

                          SO , SEKIAN . . :)

You Might Also Like

1 comments