Sumpah Boring !!

1:01 AM

Huh , sumpah boring siakk kad skola . . aku dtg pong sbb katenye ade majlis perpisahan untuk Puan Rozi  , skali dtg cume ade majlis kecemerlangan kokurikulum . . Adesss ~

Dah tuhh , tade member pulak . . wadoww ! ade pong cume geng fatin but pas rehat dah tak lepak dengan diaorang sbb cikgu suroh masok dewan , ingat yg majlis tok Pn Rozi sgale mende tuhh , . Rupa rupanya just maen jea ?? What The Hand ( ! )

Dudok jea la aku sorang2 kad sebelah *keling* . . sumpah borink , first hour aku conteng2 kad kertas then aku dapat ilham buad puisi . . AHA ! then dah habes buad puisi tuhh , aku tido . . HAHA ~ bangon2 ade lagey sejam ! dudok la aku melagokk bebudak laen maen dam , uno , batu seremban & jutaria . . HAHA ~ SUMPAH AKU BOHSIAN HARINI ( ! )

You Might Also Like

0 comments