Band2 Yang Aku Ngefan . yeahh ( ! )

1:58 AM

Oke , kamu2 semua mesti ade band yang korunk minat gile2 ean ?? HAHA ~ termasok aku jugak aku gak . . Band yang ngefan ( dlm bahasa indon ) ;D 
Check In Out . . 
 
Drama Band . Aku rase korunk kenalkan ?? . Semua kenal ean dgn band nie . Yang nyanyikan OST Juvana tuhh . Fine diaorang nie from competition Twisties Bingit 2010 . . aku pong mule ngefan sejak dorunk nyanyikan OST Juvana iaitu ' Babak Pertama ' . . sedap doe suara Aepul ( ikhlas nie tau ! ) .  AHA ! BTW , semoga korunk sukses la yea . . CHILL ;D



  Yang nie pulok 6ixth Sense @ Tirta Band . aku rase takyah la nk X-Plen . . Group nie mmg terbaek dari ladang , sebab ape ?? sbb vokalis nya made in Indon , HAHA ~ suara mmg MANTOP la ean . . ADI - aku mmg suke bile kau nyanyi , tangan kau ! penoh dgn gaya . . AHAKX ~ mmg kelassss kau Adi ! ;D


Whoaa ! yang nie group OTAI punya , kenal arkk ?? kompom kenai ean ?? IKLIM pulakk . . sape tak kenai , Gentle aku cakap , semua lagu Iklim aku suke . . Yang paling favourite is Selamat Tinggal Penderitaan , Bukan Aku Tak Cinta dann ishhkk banyak la .. Saleem , wa salut sama lu . . suara lu mmg wa tabik ! dari dulu sampai sekarang suara tetap mantain . . Syabas Bete ;D

You Might Also Like

0 comments