Hampehh Semuanye . . Cehh ~

3:18 AM

 GRRRR ~ itu yg bole aku ungkapkan harinie . . geram gilea aku . . dgn semangatnye aku dtg nk maen tarek tali tup tup dah ade orunk laen yg amek alih . . bukan ape , kalo badan kau besau2 tuhh tape , niehh dah la keding2 .. dah tuhh , tamao mengalah . . hadooyy , amende yall . . dgn hati yg rela ( ayad cam takley lembut lagey ) aku biarkan dorunk masok acara tuhh . . first round dahh kalah . . AISEHH !! ~ sudah ku duga perkara ini akan berlaku . . wokeyhh .  pastuhh second round pon kalah . . ADOYAII ~ aku dah ckp . . tamao dengar . . Dah lah harinie aku tak masok kelas gara2 tarek tali . . last2 gini jadinye . . HAMPEHH SEMUANYE !! ~ bak kata pepatah ' Nasi Sudah Menjadi Bubur ' tapy kalo dimakan bubur tuhh sedapp gak ean ?? haha ~  SEKIAN :D

You Might Also Like

0 comments