Dah Lame Aku Tak Dapat ~

4:22 AM

Punye lahh lame aku dah tak pegang pingat , harinie aku dapat pingat for ' Lontar Peluru ' .. slalunye aku dapat pingat for ' Memanah ' . . So , sejak aku 'PENCEN' jadi pemain memanah , aku dah tak dapat merasa pingat lagey . . so today , Seriously aku tatao yg harinie ade penyampaian pingat for acara padang . . haha !! ~ hape lagey , aku pon dgn 'Get Ready ' nye . . haha ~ 

* 1 jea ?? bole la . . ;D     

* Johan Bhai ;)
 Firstly sebenarnya aku tak rancang pon OR ter'hengeh2' nk masok Lontar Peluru . . niehh pon atas desakan cikgu rumah sukan aku iaitu Cikgu Hamidah . . nk tolak pelawaan cikgu , kesian pulok . . aku pon amek jea la pelawaan cikgu . . tup2 aku dapat tempat pertama . . sonyum lebar cikgu aku .. haha ~
SO , SEKIAN ;D

You Might Also Like

3 comments