Official Music Video Babak Kedua (Bebaskan Aku) by Drama Band ( OST Filem Juvana ! )

7:32 AM

                                        ASSALAMUALAIKUM :)


Huh , baru harini aku berkesempatan untuk meng''UPDATE'' about MV Babak Kedua ( Bebaskan Aku ) yang baru published dekat youtube semalam . . aku tak jangka pun yang FilmScape nk publish semalam ,tengah malam semalam baru aku tahu and baru layan lagu baru dorang ! :D

 KITA LAYAN JAP OFFICIAL MUSIC VIDEO DORANG !:D 

   

Bagi aku , MV nie Simple , Steady , Superb , and Special !!! HAHAHA ! :) Tahniah Faisal Ishak sebab dah buat MV yang gempak ! jyeahhh ! yang paling buat aku gelak sendiri depan laptop is time tengok budak - budak JUVANA terlepas then dorang pulak yang nyanyi lagu tuhh ! HAHA ! dengan ending MV nie , gila kentang weyy !! HUHU !! by the way . .  Lagu dah gempak , apatah lagi filemnya ean ? so kita sama - sama tunggu filem JUVANA pada 24 Januari 2013 tahun depan okayy ! hope lagu nie dapat sambutan hangat seperti Babak Pertama dahulu ! hee :)

'' Bebaskan aku , lepaskanlah . . takkan terperangkap selamanya , tempat aku disana , lihat saja , tunggu saja , tiba masanya . . '' 

SEKIAN :D 

You Might Also Like

0 comments