Review OMBAK RINDU . .

1:51 AM

* membadai di pawagam ;)

Fine , semalam aku telah menerjah panggung wayang untuk menonton OMBAK RINDU yang katanya membadai di pawagam . . AHA ! overroll ceritanya best , kalau suruh bagi bintang . aku akan kasi 4 bintang . . agak lewat sedikit aku nk ceritakan because aku tengokk pong dah hari ke-5 . . ;) tahniah buat Osman Ali sebab buad ramai orang membadai di panggung even aku tak membadai kad panggung because ade my brother Shahroll . . HAHA ~


* 5.12.2011 seat E 15 ;)

Okey , cite nye cenggini . . Izzah (Maya Karin) telah dijual oleh bapa saudaranya di pusat pelacuran di Kuala Lumpur . Dan orang pertama yang menjadi pelanggan tetap Izzah is Haris (Aaron Aziz) . Dan Izzah merayu untuk mengeluarkan dirinya dari kancah pelancuran tersebut dan Haris pun membeli Izzah dari Kelvin , tauke tempat pelacuran itu . . 


Dan sejak itu Izzah menjadi hamba seks Haris dan satu malam Izzah merayu agar dirinya dinikahi asalkan dia mempunyai hubungan yang halal .. Sementara itu , Milla (Lisa Surihani) sangat menyintai Haris sedangkan Haris tidak menyintai Milla . .

*kalau dah jadi pelacur , tak payah nk pura2 menyesal .. tak payah nk pura2 baik ..
 (Skrip Aaron Aziz)

*Cinta tak kejam , cuma manusia yang tak pandai menghargai cinta . .
(Skrip Maya Karin)

*Beza redha dgn pasrah lain , redha tuh ikhlas . . pasrah tuh menyerah ..
 (Skrip Lisa Surihani)
 
*Aku akan tunggu kau Izzah , aku akan tunggu kau sampai bila-bila . . 
(Skrip Bront Palarae)


Antara skrip/ayat2 yang digunakan oleh para pelakon dalam OMBAK RINDU dan aku suke ;)

You Might Also Like

0 comments