It's About Foodster Blogging Competition :D

3:51 AM

Chantek ean pemandangan kad behind aku tuhh ?? haha , aku tao bkn stakat pemandangan jea yg chantek , dgn orunk nye skaly right ?? haha . . kidding2 !! :) . . well , korunk msty tertanya2 kad erk tempat yg indah lagy permai tuh ?? haha. . nieh kad Golden Palm Tree [ Sepang Gold Coast ] . . huhu , dengar name tmpt pon dah menarik , apalagy pemandangannya . . lagy seru . . !! haha . . , 

Well , nape aku kad situ ?? aku kesitu for Foodster Blogging Competition . . ngee :D , aku pegy dgn abg aku Shahroll Hairy :) . . aku saje2 jea ikodd , kebetolan aku ade 'Blog' n 'Twitter' . . abg aku ajak aku skaly . . haha , dgn 'BANGGA' nya .. 


Apabila sudah sampai ke destinasi yg hendak dituju , alangkah terujanya aku melihat keindahan pantai yg sejuk mate memandang . . err ~ haha . . wokeyh , sampai jea . . ade taklimat n snap2 picture .. , then amek gamba pemandangan sunset . . huhu menarik sunggoh !! :) . . 
* Dalam Perjalanan ^,^


* Suke pic nieh !! lagey2 kete oren niehh !! huhu ;)
* we are SIBLING ! ROCK yeahh !! . . ;)
* haha , muncong + peace = it's ' NIENA SHAH ' :)
* Whooaa !! nice ean tempat niehh ?? ;)
huh , then dlm pukol 8.00 like that dah mule makan2 , , huhu macam2 ada !! terasa mcm kad 'HOTEL' . . haha , wokeyhh . . macam2 aku makan but aku tak tamak okeyyhh . . haha , aku tatao nk sebot mcm mane , aku ley tunjok gamba jea . . hehe 

haha , itu lah yg aku makan sampai nama makanan tuhh pon aku tidak mengetahui . . haha (ayad skema) ! tapy mmg gentle aku cakap makanan dye mmg delicious kodd . . err ~ mmg TERBAEK WOKK  !! haha . . 

Wokeyh .. dlm pukol 10 mlm tuhh .. aku and abg aku dah ' angkat kaki ' nk balek , haha . . perot kenyang , hati senang , pikir nk balek . . huahua ~ but this satu pengalaman yg paling takkan aku lupe . . haha , thanx Sepang Gold Coast . . your location so nice yeahh !! haha . . bile2 mase I teringin nk pegy lagey . . hehe 
and tak lupe juge terima kaseh kepada Selangor Licious yg telah buad competition sebegini . . ' Mantop ' yeeaahh !! hoho :D

You Might Also Like

0 comments