Semua Tentang 9/12/2010 . .

12:32 AM

Salam sume ! . . haishh da lame gak ean aku tak update ?? biasa la , malas punye pasal . . haha :D alkisah .. haha poyo jea lebeh . . gini citer nye . semlm aku kene bangun awal2 pagy coz aku ade appoiment dgn doktor . . tepat pukol 7:15 , aku gerak dgn bapak aku . . then sampai hospital dlm pukol 7:35 . . masok2 jea kad dlm bangunan tuh . aku teros beratur nk amek nombor giliran untuk daftar , dah time aku .. tibe2 ade sorunk nurse nie dye tgok kad appoiment aku .. skaly dye ckp "dek , appoiment adek pukul 10 , nnt adek dtg daftar pukul 9:30 .. oke ? . waduhh !! langsung aku tak prasan kod .mcm mane la aku bole tak tgok tarikh appoiment uh . . haishh ! memalukan .. last2 bapak aku kate "pegy makan dulu la , pas tuh kite dtg balek pukul 9:30" . . then aku ckp la .. "niena oke je..hehe" . .  
                                                                                                                                             

SATU JAM 30 MINIT BERLALU . .

Aku dan bapak aku pon dtg balek hospital . . amek nombo giliran ,tunggu beberapa minit dan daftar dah jady kebiasaan aku . . it's small matter ! . haha . da daftar aku dan bapak aku naek tingkat atas untuk menunggu appoiment . . mula menunggu pukul 10:00 pagi , tup tup pukul 2 baru kene panggil . . bapak dye arh !! 4 jam menunngu syiall !! mmg gilea . ! aku pegy jumpe ngan dokter pompuan melayu . namenye Dokter Alia . . oke gak la dokter nye . . aku citerla masalah aku sebab nie kali kedua aku ade appoiment dgn dokter . aku citer la pasal tangan aku yg bengkok2 nie yg da mcm penyakit 'Rheumatoid Arthritis' . . korunk penah dgr or tgok ?? meh cnie aku kasi korunk tgok . . 
*camnie la yg aku ckp . . 

Da habes appoiment dgn Dokter Alia , dokter tuh pon bgytaw aku yg aku ade appoiment lagy dgn dye and sebulan akan dtg aku kene amek darah lagy . . ermm pe ley buad , . then dokter tuh bgy list obat yg kene amek kad farmasi . . skaly aku tgok , pergh !! banyak kodd . . meh aku tunjuk . . 

*mmg terbaek punye obat :)

Wokeyh .. sampai cnie k . . harap korunk doakan aku supaya aku terhindar daripada dapat penyakit uh . . AMIN :)

You Might Also Like

1 comments